Cascada Casoca, Valea Casoca

12:00 a.m. Robert Mocanu 0 Comments

Blogul a fost mutat la adresa www.carpathiandream.ro
Versiunea curenta a articolului: Cascada Casoca, Valea Casoca.

Cascada Casoca sau Pruncea se afla Valea Casoca, in apropierea Masivului Podul Calului si a localitatilor Casoca, Coltu Pietrii, Lunca Jaristei, Lunca Priporului si a lacului de acumulare Siriu in partea de nord-vest a judetului Buzau.

Cel mai apropiat drum asfaltat de Cascada Casoca este DN 10 (Buzau - Nehoiu - Brasov).

Accesul auto poate fi facut cu orice masina urmand DN 10 spre lacul de acumulare Siriu. Daca veniti din directia Brasovului trebuie sa ocoliti lacul, sa treceti de baraj si de serpentinele aflate imediat dupa acesta urmand a face stanga pe primul drum asfaltat (DC 64) intalnit in localitatea Lunca Jaristei, in directia localitatii Casoca (vizualizati locatia in Street View). Daca veniti din directia Buzaului trebuie sa faceti dreapta pe acelasi drum asfaltat aflat inainte de serpentinele din dreptul Barajului Siriu (vizualizati locatia pe Google Maps).

Se continua pe DC 64 cca. 2,0 km, prin localitatea Casoca, pana in punctul in care acesta se transforma in drum forestier. Din acest punct sunt cca. 4,0 km de drum forestier pana la Cascada Casoca. In drum veti trece pe langa Cabana 14 Scaune**, deschisa circuitului turistic.

Urmati drumul catre obiectiv pana ajungeti intr-o intersectie cu un drum forestier spre dreapta. Veti sti ca ati ajuns in locatia corecta deoarece acest drum traverseaza raul de munte pe un pod, fiind de altfel si singurul drum forestier pana in acest punct (vizualizati locatia pe Google Maps). Portiunea nu trebuie sa puna probleme niciunei masini.

Opriti aici deoarece chiar inainte de a intra pe podul mai sus mentionat se formeaza o poteca spre stanga, care coboara pe langa pod la Cascada Casoca. Exista un mic indicator din lemn care indica locatia. Coordonate GPS: N 45°31'35" E 26°18'1".