Marketingul concursurilor online

7:49 p.m. Robert Mocanu 0 Comments



În 2013 comunicăm gratuit online cu parteneri de afaceri aflați în Statele Unite ale Americii prin Skype, ne trimitem informații uriașe pe care le descărcăm imediat prin We Transfer, ne uităm la serialul preferat a doua zi după ce a fost rulat pe ABC.com și ne uităm pe preturi.ro atunci când vrem să obținem cel mai bun preț pentru telefonul preferat. Faptul că societatea se mută în online nu mai reprezintă pentru mulți o noutate. Multitudinea de posibilități care se dezvoltă acum nu doar asigură acest lucru, îl și impun.



Nu trebuie să ne mire nici faptul că de câțiva ani din ce în ce mai multe concursuri se desfășoară numai în mediul online sau cel puțin cuprind o componentă online. Contrastate sub forma concursurilor pe Facebook sau în micrositeuri ce cuprind o sumedenie de elemente multimedia, concursurile online vor deveni cu siguranță din ce în ce mai populare. Gândiți-vă ce costuri implică campanii de advertising outdoor sau in mass-media. Cu aceeași bani poți să mai dai un rând de premii consumatorilor fideli sau poți să începi o mică investiție într-un domeniu mai productiv.

Analizând acest trend era logic de presupus că la un moment dat trebuiau să apară și website-uri care să centralizeze aceste informații și să le pună într-un spectru accesibil tuturor celor interesați - și au apărut! Unul dintre acestea este Concursuri.biz pe care îl folosesc și eu. Cred că nu exagerez, în acești ani de recesiune s-a conturat o cultură a participării la concursuri pentru o șansă la un premiu valoros.

Îmi imaginez că ceea ce a pornit ca o idee de nișă începe să devină, dacă nu a devenit deja, o idee profitabilă . Și atunci se poate pune o întrebare pertinentă: cum se promovează un site de concursuri online într-un mod inedit pentru a deveni și mai valoros atât pentru proprietar cât și pentru alte persoane interesate?

Se poate merge pe AdWords, reclamă pe bloguri, dar eu aș merge pe o variantă directă și îndrăzneață dacă aș deție un astfel de website. Doar de succesul lui ar ține și succesul meu ca antreprenor.



În momentul de față conduc un Renault Scenic model 2010. Mi-aș promova website-ul colantând mașina cu o invitație - un "incentive" dacă îmi permiteți - de a intra pe acesta. Din moment ce parcurg câteva mii de kilometrii prin țară în fiecare lună cu siguranță posibilitățile de promovare vor fi uriașe. Mesajul pe care l-aș afișa:

Unii muncesc pentru ele, alții le câștigă pe www.concursuri.biz 

Vă doresc succes!

0 comments: